Všeobecné obchodní podmínky se vztahují k přihlášce účastníka na letní tábor nebo víkendovou akci
- Smluvní strany
- Poskytovatel služby – Zážitková agentura SideQuest, s.r.o., se sídlem K Verneráku č.p. 507/27, 148 00, Praha – Kunratice, IČ 22249061 (dále jen „provozovatel“) a
- Zákonný zástupce dítěte, nebo plně svéprávná osoba (dále jen „objednatel“)
Tyto Smluvní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, vzniklé na základě smluvního vztahu, uzavřeného mezi provozovatelem a objednatelem, jehož předmětem jsou rekreační pobyty na letních táborech a jiných zážitkových akcích pořádaných na středisku Hryzely, určené pro zdravé účastníky.
Práva a povinnosti mezi objednatelem a provozovatelem, vzniklé ze smluvního vztahu uvedeného výše, se řídí těmito Smluvními podmínkami.
- Rezervace služby
- Rezervace služby probíhá formou elektronické přihlášky na internetových stránkách
www.Side-Quest.cz. Po řádném a pravdivém vyplnění všech povinných položek formuláře elektronické přihlášky objednatelem, včetně aktivního vyjádření souhlasu se zněním těchto Smluvních podmínek (v podobě zaškrtnutí příslušného políčka přihlašovacího formuláře), a následném elektronickém odeslání provozovateli vzniká v okamžiku jeho doručení předběžná rezervace pobytu s platností 10 pracovních dní. V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) na základě faktury, vystavené provozovatelem, má předběžná rezervace platnost do data splatnosti této faktury (nastaveného nejníže na 14 dní od vystavení faktury). - K uzavření smluvního vztahu dochází v okamžiku potvrzení předběžné rezervace objednatelem formou uhrazení zálohové částky nebo plné ceny pobytu převodem na bankovní účet provozovatele dle instrukcí, které mu provozovatel pro tuto platbu poskytne. V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) vzniká smluvní vztah v okamžiku řádného uhrazení faktury, vystavené provozovatelem. Provozovatel zasílá potvrzení o obdržení platby nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení platby.
- Provozovatel v rámci služby nabízí dodatkové služby za úplatek (speciální strava, půjčovné atp.). Objednávka těchto služeb je součástí objednávkového formuláře služby. Cena služby bude navýšena o cenu těchto dodatkových služeb. Zálohová částka služby se počítá jako polovina původní ceny služby zvýšená o cenu všech dodatkových služeb a je nevratná.
- V případě úhrady zálohovou částkou je doplatek ceny služby splatný nejpozději ke 31. květnu roku, ve kterém probíhá poskytnutí služby. Pro víkendové larpové akce se platební podmínky liší a jsou definované pro každou akci na stránkách této akce.
- V případě, že předběžná rezervace není ve lhůtě 10 pracovních dnů (nebo do termínu splatnosti faktury) potvrzena ze strany objednatele úhradou zálohové platby či plné ceny pobytu na účet provozovatele, vyhrazuje si provozovatel právo předběžnou rezervaci bez náhrady zrušit a nabídnout službu jinému zájemci.
- Provozovatel si vyhrazuje právo nepotvrdit (či zrušit) rezervaci pobytu dítěte na základě negativních zkušeností s jeho chováním v předchozích ročnících tábora, či na základě vznesení důvodné pochybnosti ze strany zaměstnance provozovatele. V případě úhrady takto nepotvrzeného (či zrušeného) pobytu objednatelem je provozovatel povinen poukázat uhrazenou platbu v plné výši zpět na účet objednatele bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů.
- V případě, že objednatel zaplatí provozovateli za tentýž pobyt vícekrát, je povinen tuto skutečnost provozovateli oznámit písemně a doložit ji kopiemi platebních dokladů. Provozovatel vrátí objednateli chybně uhrazenou částku, poníženou o náklady (např. bankovní poplatky), bezhotovostním převodem bez zbytečného odkladu.
- Rozsah a cena služby
- Cena služby (dále zmiňované také jako “účast na pořádané akci” a podobná znění) zahrnuje ubytování, stravování, pedagogický a zdravotnický dozor všech účastníků tábora dle platných legislativních norem, vztahujících se na zotavovací akce. Z účasti účastníka na pořádané akci nevyplývá pro objednatele právo na žádné jiné plnění a služby. Cena služby nezahrnuje dopravu, úrazové pojištění účastníka, regulační poplatek (v případě potřeby lékařského ošetření) a poplatek z pobytu (pokud by byl obcí v místě konání tábora provozovateli účtován).
- Provozovatel při realizaci pobytu garantuje řádné splnění všech podmínek, stanovených vyhláškou Ministerstva zdravotnictví č. 106/2001 Sb. o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti.
- Cena služby má charakter ceny smluvní. Zálohová platba, nebo plná cena služby dle přihláškového formuláře a aktuálního ceníku služeb na stránkách www.Side-Quest.cz se považují za uhrazené v okamžiku připsání platby na účet provozovatele.
- Provozovatel má právo poskytovat slevy služeb. Tyto slevy budou vždy k nalezení v katalogu služeb. Platnost slevy se bez výjimky řídí datem uvedeným v katalogu poskytovaných služeb, slevu lze uplatnit pro předběžné rezervace, které vzniknou do výše zmíněného data. Slevu nelze uplatnit v případě, že je tato předběžná rezervace zrušena (viz čl. 2 těchto Smluvních podmínek).
- Odstoupení od kupní smlouvy
- Objednatel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy s provozovatelem před zahájením výkonu služby či v jejím průběhu, a to elektronicky – e-mailem, zaslaným na adresu info@side-quest.cz. Přijetí odstoupení od kupní smlouvy je podmíněné telefonickým potvrzením, a to na čísle +420 607 063 093.
- Za odstoupení od kupní smlouvy je považováno i neuhrazení zbytkové ceny služby ve stanoveném termínu, nebo zrušení souhlasu objednatele se zpracováním osobních údajů před ukončením pobytu.
- V případě pozdějšího nástupu na pořádanou akci (plnění služby) není objednatel oprávněn uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část akce.
- Provozovatel může zrušit smluvní vztah s objednatelem před zahájením plnění smlouvy či v jeho průběhu v následujících případech:
- Pokud účastník vážně narušuje průběh akce, a to zejména závažným či opakovaným porušováním Pravidel akce (viz Pravidla jednotlivých akcí, dostupných v dokumentech akce na webových stránkách Provozovatele),
- v případě, že účastník nesplňuje zdravotní, věkové, fyzické či psychické požadavky pro účast na akci,
- v případě poskytnutí nesprávných či neúplných údajů objednatelem (např. při vyplňování přihlášky, nástupního listu nebo čestného prohlášení o zdravotní způsobilosti účastníka),
- v případě nedodání kompletní dokumentace objednatelem při zahájení akce, tj. Nástupní list, Lékařský posudek o zdravotní způsobilosti účastníka případně Čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti účastníka (pouze pro účastníky akcí pro dospělé), kopie průkazu zdravotní pojišťovny účastníka,
- v případě, kdy orgány státní správy vyhlásí v době před zahájením akce zvýšená protiepidemická opatření pro oblast, do které spadá trvalé bydliště účastníka,
- v případě, kdy orgány státní správy neumožní konání hromadných zotavovacích a jiných akcí (např. kvůli epidemické situaci),
- v případě nenadálých okolností, které vznikly bez zavinění provozovatele a znemožňují zahájení nebo pokračování konání akce (tedy v důsledku tzv. vyšší moci).
- V případě odstoupení od kupní smlouvy provozovatelem dle čl. 4 bod d.1. – d.7. Smluvních podmínek se zákonný zástupce zavazuje vyzvednout účastníka v místě konání akce na své náklady, a to nejpozději do 24 hodin od telefonického oznámení provozovatele o odstoupení od kupní smlouvy. Plně svéprávní účastníci jsou v takovém případě povinni opustit prostory konání akce bez zbytečného odkladu (nejpozději však do 3 hodin).
- Reklamace
- V případě, že rozsah nebo kvalita služeb v rámci pobytu neodpovídá Smluvním podmínkám, nebo platným legislativním normám, vztahujícím se na dětské hromadné pobytové akce, vzniká objednateli právo reklamace. Tyto skutečnosti musí být řádně doloženy, provozovatel na základě předložených důkazů posoudí nárok na reklamaci.
- Objednatel je povinen případnou reklamaci uplatnit bezodkladně, aby mohla být zjednána okamžitá a účinná náprava v průběhu pobytu. Reklamaci je nutné odeslat v listinné podobě doporučeně na adresu sídla provozovatele.
- Provozovatel je na základě oprávněné reklamace povinen zjednat okamžitou a účinnou nápravu bezprostředně po obdržení takové reklamace ze strany objednatele. Dále je provozovatel povinen vrátit objednateli částku za službu bezhotovostní úhradou na účet, ze kterého peníze na transparentní účet přišly.
- Další ujednání
- Objednatel prohlašuje, že účastník akce byl očkován v souladu s platnou legislativou. V opačném případě se objednatel zavazuje uhradit provozovateli veškeré případné finanční postihy, které by v důsledku nedodržení tohoto legislativního požadavku provozovateli vznikly.
- V případě, že při nástupu na tábor budou u účastníka zjištěny známky akutního onemocnění (včetně výskytu vši dětské, nebo živých či mrtvých hnid), vyhrazuje si provozovatel právo nepřijmout účastníka k táborovému pobytu až do plného uzdravení (či účinného odstranění pedikulózy), a to bez možnosti uplatnění jakýchkoliv finančních nároků ze strany objednatele.
- Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že přechovávání jakýchkoliv léků u účastníků mladších 18 let je v průběhu pobytu zakázáno – objednatel se zavazuje veškeré léky předat při nástupu na akci spolu s veškerou potřebnou dokumentací (Nástupní list, Lékařský posudek o zdravotní způsobilosti účastníka případně Čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti účastníka – pouze pro účastníky akcí pro dospělé – a kopie kartičky zdravotní pojišťovny) přímo do rukou pověřeného vedoucího nebo organizátora. Účastníci, kteří dovršili v den zahájení akce věku 18 let jsou povinni nahlásit určeným zdravotníkům akce všechny jimi užívané léky.
- Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že v případě výskytu vážnější zdravotní komplikace (nemoc, úraz) může být k převozu účastníka ke zdravotnímu ošetření k lékaři či do nemocnice použit soukromý automobil, řízený některým ze zdravotníků, nebo členů vedení akce.
- Provozovatel přejímá hmotnou odpovědnost pouze za cennosti (peníze, elektroniku aj.), které účastník svěřil do úschovy určenému vedoucímu nebo organizátorovi akce. Za ztrátu, krádež nebo poničení cenností, které si účastník v průběhu pobytu ponechal u sebe, nenese provozovatel odpovědnost.
- Objednatel bere na vědomí, že mezi zakázané vybavení v rámci pobytu patří alkohol, drogy, cigarety (včetně elektronických) a nahřívače tabáku (IQOS), doutníky, žvýkací tabák a nikotinové sáčky, veškeré přípravky s psychoaktivními látkami (např. kratom, HHC či CBD), zbraně, pyrotechnika, časopisy či jiné předměty s erotickou tématikou a dále též notebooky, tablety, ipady, přenosné videopřehrávače a televizní přijímače.
- Objednatel dává provozovateli souhlas s provedením prohlídky osobních věcí účastníka v případě podezření na závažné porušení Pravidel akce (zejména se jedná o podezření z krádeže cizí věci, či držení zakázaného vybavení – viz čl. 6.f. Smluvních podmínek).
- Objednatel dává provozovateli souhlas s provedením orientační zkoušky na přítomnost alkoholu či drog v případě, že u účastníka dojde ke vzniku závažného podezření na zásadní porušení Pravidel akce (zejména se jedná o podezření na držení zakázaného vybavení – viz čl. 6.f. Smluvních podmínek).
- Objednatel nese odpovědnost za škody, které účastník v době pobytu na táboře úmyslně či z nedbalosti způsobí na vybavení rekreačního zařízení. V případě finančních nákladů na opravu nebo výměnu takto poškozeného zařízení se objednatel zavazuje vzniklou škodu uhradit v hotovosti (případně na transparentní účet provozovatele) při ukončení pobytu.
- Objednatel bere na vědomí, že vzhledem k psychice účastníků a dále z organizačních, programových a protiepidemických důvodů není možné účastníky na táboře navštěvovat.
- K ukončení táborového pobytu nezletilého účastníka může dojít výhradně v doprovodu zákonného zástupce, nebo na základě jím podepsaného písemného souhlasu.
- Provozovatel doporučuje objednateli uzavření pojištění, kryjícího případný storno poplatek, úraz, nebo materiální škodu (např. rozbité brýle) při pobytu účastníka na táboře, a to dle vlastního výběru. Provozovatel má uzavřeno pojištění odpovědnosti, které kryje případné škodní události, vzniklé výhradně jeho zaviněním.
- Závěrečná ustanovení
- Objednatel plně uznává elektronickou komunikaci s provozovatelem prostřednictvím přihlašovacího formuláře na webu www.Side-Quest.cz a e-mailové korespondence, případně doplňkové telefonické komunikace.
- Objednatel prohlašuje, že v případě jednání za nezletilého účastníka je toto jednání z pozice zákonného zástupce a je oprávněn za účastníka pobytu jednat.
- Zasláním řádně vyplněné elektronické přihlášky a potvrzením rezervace pobytu formou uhrazení rezervačního poplatku, zálohové částky či plné ceny pobytu bere objednatel na vědomí a souhlasí se Smluvními podmínkami a Pravidly akce.
- Objednatel souhlasí s použitím osobních údajů svých či účastníka jehož je zákonným zástupcem v souladu se zákonem č. 101/ 2000 Sb., a to výlučně pro potřeby aktivit provozovatele.
- Provozovatel se zavazuje zajistit ochranu osobních dat objednatele či účastníka před nepovolanými osobami v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. (odkaz na GDPR)
- Objednatel souhlasí s případným užitím fotografií či videozáznamů reportážního charakteru, zachycujících účastníka, v rámci propagace tábora a aktivit firmy Zážitková agentura SideQuest, s.r.o.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu či doplnění těchto Smluvních podmínek, a to v případě, kdy by to vyžadovala změna či úprava aktuální legislativy pro konání zotavovacích akcí. O takovéto případné změně je provozovatel povinen informovat objednatele v dostatečném předstihu před zahájením pobytu.
- V případě, že mezi objednatelem a provozovatelem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (Ústřední inspektorát / oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1 – e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz).
- Tyto obchodní podmínky jsou platné od 11. 12. 2025.